Re: Kamyczek do ogrodka Microsoftu

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 08:57:22 MET

On 19 Dec 1995, Jarek Lis wrote:
> M$ juz to zrobil. Docelowy produkt nazywa sie NT, tylko czeka az
> 1) pamieci stanieja.
> 2) koszt produkcji W95 sie zwroci.
> 3) dorobia wyglad W95 do NT.

Jestem w trakcie testowania produktu o wdziecznej nazwie m$ Nt 3.51.
Wrazenie pozytywne:)) nie wywalil mi sie jeszcze. No dobra koniec tych
pozytywow. Aplikacje nie chca dzialac , np. te dosowe w dosboxach.

Wydajnosc systemu ? No nie wiem jak odpalam Xs-y w linuxie i odpale 10x
netscape to przerysowywanie okienek "idzie dobrze", tzn w trybie full drag.
Na NT zostawia biale slady :((( (P100/32MB).

Dorobili juz wyglad 95 do NT ale ani sladu obiektyowosci takiego desktopu,
chociazby troszkie tak jak osie.

> Jaroslaw Lis

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #