Re: Kamyczek do ogrodka Microsoftu

Autor: Zeligowski Lukasz (mms011_at_loqi05.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 18:26:33 MET

On Wed, 20 Dec 1995, Jaroslaw Kozak wrote:

> Jestem w trakcie testowania produktu o wdziecznej nazwie m$ Nt 3.51.
> Wrazenie pozytywne:)) nie wywalil mi sie jeszcze. No dobra koniec tych

Przepis pod tytulem: JAK WYWALIC WINDOWS NT 3.51

  Aby dokonac tej cudownej operacji potrzebujemy nastepujacych kompnentow:
Komputer (testowalem na 32MB RAM, 486DX66)
Plik AVI
Video for Windows (wresja dostepna w listopadzie)

Przygotowania zaczynamy od przegrania pliku Avi na dysk twardy.
Nastepnie uruchamiamy program VfV (ten od edycji) i wczytujemy Avi.
Ruszamy myszka w kierunku pola PLAY i po osiagniecu celu naciskamy lewy
przycisk myszki. Efekt natychmiastowy.
Milej zabawy :))) zyczy:

Lukasz.

* *
* Lukasz Zeligowski *
* Computer Science - Multimedia Programming *
* Technical University of Gdansk *
* Poland *
* e-mail: mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl *
* *
* I don't like Microsoft *