Re: Ladniejszy OS/2

Autor: J. Derejski (jderejski_at_synapse.net)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 20:33:05 MET

At 04:23 PM 12/19/95 +0100, you wrote:

>Nie zgadzam sie, ze menu Start jest lepsze od LaunchPad-a.

> Marek Andruszkiewicz

Jezeli mozna,
1. Majac na mysli "uladnianie", myslalem o ikonkach 3D.
    Jezeli ktos nie widzi roznicy, to wskazuje na cos takiego jak:
    Elementarny brak poczucia estetyki i piekna. Ci faceci od IBMa to maja.
2. Co do tych bebeli typu: swiatlo, dzwiek, gaz i prad, to rzeczywiscie,
    po jakims czasie zaczynaja pszeszkadzac i denerwowac.
3. Twierdze jednak, ze rozwiazanie START + Taskbar (W95),
    jest bardziej intuicyjne i efektywniejsze niz LaunchPad (OS/2).
    Np. Kazde otwarte okno lub aplikacja po zminimalizowaniu trafia
    w jedno miejsce (W95), a nie za "kratki" (OS/2).
    Moze ktos stwierdzic ze to kwestaja przyzwyczajenia.
    Uprzedzam z gory ze przyzwyczajen jeszcze nie mam.
    Oba te systemy sa dla mnie nowe.

Mam nadzieje ze nadchodzaca nowa WARPa polaczy cechy
jakie wymienil Grego. Efektywnosc (OS/2) + Efektownosc (W95),
nawet kosztem jakiegos plagiatu.
Wczoraj bylem w duzym sklepie softwerowym w Ottawie.
Zauwazylem ze WARP zniknal z polek. Spytalem sprzedawcy.
Nie. Nikt tego nie wykupil. Potrzebowali miejsca na inne produkty.

Pozdrowienia,

Jacek D.