Re: Ja znowu o Win95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 21:20:41 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Win95 pozwala na wyjscie ze swojego srodowiska oddajac sterowanie DOSowi
: (ktorym jest ver.7). Instaluje moja aplikacje e maly kawalek hardware'u,
: ktorym jest bardzo spokojna karta do obslugi czytnika kart magnetycznych.
: Precyzuje, ze jest to karta oparta na 8255 z kilkoma epromami,
: nie uzywajaca przerwan i przechwytujaca wylacznie porty 360-366h.
:
: Odpalam system, W95 rusza (a ktozby go zatrzymal?), wychodze ze srodowiska
: win, uruchamiam moja aplikacje, ale nic sie nie da zrobic: czytnik nie
: dziala. Analizuje stan portow (wystarczy debug i360) i odkrywam ze wszystkie
: maja FF zamiast CF. Coz to moze byc? Pewnie eprom. Wymieniam go. Nadal nie
: dziala. Wbijam moja karte w jakiegos starego 386 - wszystko chodzi pieknie.

D... a nie serwisowiec. Normalna rzecz, ze EMM przykrywa epromy. Inna
sprawa - jak sie to wylacza pod W95?

I w ogole niech sie chlop cieszy. P&P Windows, musi przeciez sprawdzic czy
pod adresem 360 nie ma karty sieciowej. A jak zacznie grzebac po tamtejszych
portach - to nie chcialbym byc przylaczony do owej karty..

: dyskietki deinstalacyjnej. System rzezi przez 5 minut (na Pentium 120
: z HD 540MB), a w koncu pokazuje sie komunikat: "Stwierdzone bledy
: w procedurze usuwania Windows 95" z pieknym przyciskiem "Cancel" -
: co za wspanialy wybor :-) [...]
: Dla wiekszej przyjemnosci zaczynam od slicznego format c: rusza formatowanie
: a kiedy konczy - wyskakuje znow logo win95 z cala swoja directory
: (praktycznie jakby zrobic 'exit' ze shell'a). Cala reszta zniknela, a system
: pokazuje "Serial number violation" (?????!*!$%*!%%%/%) i wywala sie
: calkowicie.
: Resetuje: wyskakuje "Start of Windows 95" i rusza to swinstwo ale bez ikon
: z jednym jedynym przyciskiem "Start".
: Naciskam go. I co? Sluchajcie sluchajcie: [....]

Czy ktos nadal narzeka ze W95 jest niestabilne? Przezyc takiego usera..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |