Karta do nagrywania V.35

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 12:15:23 MET

Moj szef widzial gdzies karte do PC-ta, ktora miala wejscie V.35 i
potrafila przychodzacy strumien danych nagrywac na dysku. Problem z
szefami jest jednak taki ze pamiec maja wybiorcza, i pamietaja tylko
mniej wartosciowe fakty. Tym zapomnianym, bardziej wartosciowym faktem
jest to gdzie on to widzial. I tu niestety wkraczam ja i mam znalezc
takie cos. Karta niekoniecznie musi byc na V.35, moze to byc X.21.
Podejrzewam tez ze w gre wchodzi jakies Software ktore to bedzie
obslugiwalo.

Prosze o wszelkie informacje na temat tych kart, moga byc nawet
niesprawdzone jak rowniez plotki.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl