Monitory 15'' - dalsze pytania

Autor: _at_elpis.sgh.waw.pl
Data: Mon 18 Dec 1995 - 11:56:12 MET

Na poczatku chcialbym podziekowac wszystkim za rady dotyczace kupna
monitora. Po dlugich wahaniach kupilem w koncu DAEWOO 1502B1. Mam w
zwiazku z tym kilka pytan (problemow):
1. W Win w gornym rogu jest rozowy pasek nad ekranem, jednak jest on
   zalezny od wyswietlanego obszaru tzn. przesuwa sie wraz z
   rozszerzaniem, zwezaniem, przesuwaniem obrazu - tak wiec wydaje sie to
   zalezne tylko od karty graficznej (np moge tak przesunac obraz, ze
   pasek jest niewidoczny) Czy moze to byc jednak spowodowane wada
   monitora ?
2. Niekiedy obraz jest jakby obrucony o stopien tzn w jednym rogu linia
   wokol ekranu jest o 1 kratke od krawedzi ekranu a w drugim rogu na
   samej krawedzi lub nawet poza ekranem. Jednak nie ma reguly - raz jest
   rowno, jaz krzywo ( w tym samym trybie 800*600*72hz ).
   Pytanie jest to samo - Czy to karta nie wyrabia na tej czestotliwosci
   (jest dosc stara - 3.5 letnia) czy tez nalezy zwrocic/reklamowac
   monitor.
3. W tym samym trybie obraz potrafi byc przesuniety o kilka kratek w lewo
   badz prawo np w NC(720*400*70hz) i Cubic Player
   Prosze o szybka odpowiedz bo mam jeszcze 2 dni na ewentualny zwrot
   monitora.

                 Z gory dziekuje za odzew
                   Lukasz Bajonski ( lbajon_at_sgh.waw.pl )