Oper. Sys. Mach

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 00:07:11 MET

Zwracam sie do ludzi ktorzy mieli do czynienia z Mach-em.
Potrzebuje postawic to dzielo sztuki u siebie na twardzielu.
Konkretnie zalezy mi na wersji 4 bo ta mam juz sciagnieta i chce
to postawic na ext2fs bo tak mi najlatwiej a wersja obecna to podobno
potrafi. Mam narzedzia do cross-kompilacji. Mam zrodla mach-a,
lites-ow i binaria user22. Niestety przy kompilacji zglaszana
jest horendalna ilosc bledow zwiazana z nieobecnoscia plikow .h
Konkretnie cos jest zamieszane z plikami deklarujacymi struktury
stdin, stdout i stderr. Dodalem juz do Makerules wszystkie mozliwe
katalogi include i include/mach/sa. Nawet juz zmodyfikowalem
include/mach/sa/stdio.h tak ze definiuje te struktury i
w pliku libmach/c/stdio/fprintf.c zadeklarowalem te struktury.
Ale okazuje sie ze przy kompilacji mig-a wywala mu te struktury
jako ze moj plik stdio.h deklaruje je tak:
struct FILE {
  int fd;
};
typedef struct FILE FILE;
No a tam jest potrzebna struktura
struct FILE {
  ... _flags;
  ... _cnt;
  ???
};
Ja czegos takiego nie moge nigdzie znalezc. Czy ktos ma
postawiona jakakolwiek wersje macha. Nie zalezy mi juz koniecznie
na v4. Jesli ktos ma v4 i kompilowal ja to prosze o maila.

                        Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl