Re: Dodawanie sytemow.

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 23:57:56 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
> Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
> : Nie, Boot Manager sam jej sobie nie robi.
> : To Ty w czasie partycjonowania musisz mu zalozyc partycje 1MB,
> : najlepiej na poczatku lub na koncu dysku.

> Tylko uswiadomcie mnie - po co mu na to az 1 MB? Nie moglby sie zmiescic
> na reszcie zerowej sciezki?

Dla mnie jest to rownie nie zrozumiale tym bardziej ze ostatnio przegladalem
zawartosc i nic szczegolnego tam nie ma. Tzn w przewadze sa zera.

Apropos czy ktos wie jak zmusic OS/2 fdisk-a do zarzadzania bootmanagerem
jesli na dysku jest linux? Bo mnie to nie wyszlo a probowalem wszystkiego
lacznie z recznymi modyfikacjami danych w partycji BM co mu na zdrowie nie
wyszlo i obecnie mam juz tylko lilo... :(((

                                Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl