Re: OS/2 & PCI

Autor: Zeligowski Lukasz (mms011_at_loqi04.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 10:59:10 MET

On 13 Dec 1995, Gregorio Kus wrote:

> Prosze wszystkie osoby, ktore zwrocily sie do mnie z prosba
> zarowno na liscie jak i prywatnymi mailami,
> o przeslanie im zestawien kart video, motherboards, EIDE controllers,
> SCSI controllers oraz chipsets (wszystko PCI pod OS/2),
> a ktore nie otrzymaly jeszcze odpowiedzi,
> o ponowne wyslanie "zamowienia" bo po prostu sie pogubilem.

W zwiazku z tym - zamawiam tenze tekst tj. prosze o przeslanie mi tego opisu.

Lukasz.

PS. Czy jest Polska lista o OS/2?
Ps2. Jezeli jest tak duze zapotrzebowanie na tego typu teksty, to moze
lepiej odrazu przeslac takie cos na liste?

* *
* Lukasz Zeligowski *
* Computer Science - Multimedia Programming *
* Technical University of Gdansk *
* Poland *
* e-mail: mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl *
* *
* I don't like Microsoft *