Re: Dziwny dx4/100...

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 11:12:39 MET

> Rzeczywiscie powinienes sprawdzic w setupie, poniewaz jak ostatnio wymienialismy
> plyty w pracowni z 386 na AMD 486DX4 100MHz, PCI , w jednym z komputerow
> zapomnielismy ustawic parametrow w SETUPie i mial on w sysinfo jakies 17
> a po ustawieniu osiaga 216.

Najwazniejsze ustawienia w setupie sprawdzilem (cache, shadowy) i
wydaje mi sie, ze jest wszystko w porzadku... Dlatego bylem ciekaw,
czy moga miec na to wplyw inne czynniki (obserwowalem to kiedys na
plycie PCI (GigaByte), a teraz na Shuttle VLB). Rzuce jeszcze okiem
na ten komputer dzisiaj i zobacze. Jak znajde cos ciekawego, to
podziele sie uwagami.

> Enigmei

> Slawomir Szylko (Bydgoszcz, Polska)
> E-Mail: enigmei_at_zse.bydgoszcz.pl

           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322