Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 11:37:26 MET

Jarek Lis napisal(-a) :
> Czy kazdy sendmail pojdzie z kazdym jadrem?

Szczerze mowiac nie widzalem specjalnych ograniczen. Jedny co chyba wymagal
t owzglednie nowych wersji BIND.

> Z sendmailem nie mam doswiadczenia, ale jak prosilem znajomych zeby
> L-ware zainstalowali, to sie zaczelo 'Aaa... on wymaga nowego jadra..'

Nie tyle nowego co przekompilowania z patchami dostarczonymi z lware. Lware
ma wlasne drivery do IPX ktore MUSZA siedziec w kernelu.

> A jak zmienisz jadro, to bedzie na pewno z Twoim sprzetem dzialalo?

Przez zmiane rozumiem kompilowanie. A prze kompilowanie rozumiem wykonanie
kupy czynnosci z ktorych bardzo wazna jest skonfigurowanie co bedzie w owym
kernelu. Jesli wsadzisz tam co potrzeba to dlaczego ma nie dzialac?
(wykluczam sytuacje kiedy po prostu sprzet jest zly i tylko cudem dzialal
poprzednio).

> (dla ulatwienia dodam, ze mam jakis klon NE2000, ktory z pewna dystrybucja
> Linuxa nie zechcial dzialac..)

Tak, pewna karta (ktorej nie wymienie) zgodna z NE2000 sp.... mi Linuxa
DOKUMENTNIE. Powiedzialem ze nigdy jej nie uzyje (ani innych od tego
producenta).

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>