Re: Dziwny dx4/100...

Autor: Przemyslaw Popielarski (u9337_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 20:59:22 MET

In article <AA6E5D1063_at_Vela.filg.uj.edu.pl> you wrote:
: Zamawiajac komputery dla instytutu spotkalem sie z komputerem
: (squadak) AMD dx4/100MHz PCI, dla ktorego Sysinfo pokazywal
: wspolczynnik ok. 130 (mniej wiecej tyle co dla dx2/66). Po mojej
: interwencji poprawili jest ok. 200. Teraz inny instytut kupil
: komputer (tez squadak) z plyta Shuttle'a VLB dx4/100 i znowu jest
: tylko 130. Nie widzialem innej setki na VLB, ale nie powinno to miec
: takiego znaczenia. Zworki na plycie ustawione sa dobrze. Co moze byc
: przyczyna takiego zachowania? Niezbyt oryginalny procesor? Na takiej
: samej plycie (Shuttle HOT-419) dx2/80 ma wspolczynnik rzedu 170.
: Nie chce mi sie przekladac innej (pewnej) setki, a chce miec jakis
: argument w czasie dyskusji z dostawca (to co prawda nie ja
: zamawialem, ale dlaczego maja nas oszukiwac)!

: Pomozcie. Z gory dziekuje...
Zle skonfigurowany cache. Albo cos jest rypniete.

PremaX
U9337_at_inf.pm.waw.pl