Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 11:00:10 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: > Zgadzam sie, ze jest poprawnie pisany. Choc... nowy sendmail moze wymagac
: > nowego jadra. A nowe jadro nie musi lubic naszego sprzetu..
:
: To co bylo slychac w tle to uderzenie mojej szczeki o podloge. Czy mozesz
: troche jasniej ? Albo nie rozumiem alebo wyciagam jakies glupie wnioski.

Czy kazdy sendmail pojdzie z kazdym jadrem?
Z sendmailem nie mam doswiadczenia, ale jak prosilem znajomych zeby
  L-ware zainstalowali, to sie zaczelo 'Aaa... on wymaga nowego jadra..'

A jak zmienisz jadro, to bedzie na pewno z Twoim sprzetem dzialalo?

(dla ulatwienia dodam, ze mam jakis klon NE2000, ktory z pewna dystrybucja
Linuxa nie zechcial dzialac..)

J.