Re: Slon a sprawa polska

Autor: PAWEL MAMCARZ (POLI_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 16:47:51 MET

> nieporownanie latwiej. Wystarczy DOMAGAC sie. 10 milionowego rynku
> sie nie lekcewazy. Ale jesli fachowcy, jak Ty, wbijaja do glow
> "decydentom", ze alternatywa nie istnieje - to z gory tracimy szanse
> na to by OS/2 mial te 30% rynku na platformie Intel. Co za tym idzie -
> wszyscy wiem jak funkcjonuje monopol: bedziemy WSZYSCY kupowac coraz
> gorsze oprogramowanie za coraz wyzsze ceny.
>
> Pozdrawiam
>
> Grego

well well well
Masz racje - 30% rynku to niebagatelna wielkosc.
Jesli wystarczy sie domagac - to ja sie od dzisiaj domagam !

FAT zjada mi 16kb na nawet najmniejszy plik - buuuuu -
zeby tak HPFS - byl pod windozem - jeszcze bym sie zastanawial.

Sure - jest alternatywa - ale jesli ma to byc alternartywa dla
monopolu to jest raczej bez znaczenia. :)

pozdrawiam/*
Pawel Mamcarz
poli_at_sgh.waw.pl
poli_at_hektor.umcs.lublin.pl