Re: Transfer z HDD.

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 10:56:31 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis napisal(-a) :
: > No coz - odpowiem za kolegow. Magistrala ISA naklada na I/O transfer
: > limit w granicach 2MB/s. Dysk 420 powinien byc w poblizu
: > tej granicy, i ma szanse wykazac sie wieksza szybkoscia. Oczywiscie nie
: > kazdy.
:
: :[..]
: : Teraz na 486 DX 4/120 z PCI, takze na golym systemie i tym samym dysku, mam
: : dokladnie tyle samo. Czy z "roznych powodow" nie powinno byc wiecej?
: : Jesli tak, to co jest nie w porzadku?
:
: Ot, jak rozumiem, twierdzisz ze przejscie na szybszy procesor _MOZE_
: spowodowac dotarcie (zblizenie sie) do granicy szybkosci szyny ISA. Czy
: dobrze rozumiem?

Nie - procesor tu nie pomoze - i tak sie marnuje. Ale PCI juz nie korzysta
z ISA.
Te 1.55 moglo wynikac z dwoch rzeczy
1) Szyna ISA nie przepusci wiecej
2) dysk nie odczyta wiecej

A teraz jedno ograniczenie znika..
Oba elementy (ISA i dysk rzedu 420) maja te limity zblizone i rzedu 1.5 MB/s

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |