Re: * Tydzien informatyki na SGH *

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 00:07:56 MET

heh, a to sie mojemu juzerkowi dostalo :)

gwoli _malenkiego_ wyjasnienia.
tydzien informatyki jest od tego ze przez caly tydzien sa prowadzone
kursy zaznajamiajace z komputerami i siecia, czyli logowanie, poczta itp itd
:)

a wystep necrosoftu... hm... ja tam bojkotuje i wszystkim naokolo to
powtarzam. postaram sie zorganizowac inny sluszny tydzien informatyki, z
os/2 na czele :) i moze linuxem, tylko kto go pokaze? :)
bo mam nadzieje ibm polska doceni wage przedsiewziecia :)

--
<A HREF="http://akson.sgh.waw.pl/~chopin"> Piotr 'Beeth' Kucharski </A>