Re: "Okrgy" GIF ?

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 23:31:44 MET

Grzegorz Szyszlo napisal:
> a czy kolor nr. 0 z palety nie jest trakotowany jako przezroczysty ?
> bo mi chyba calkiem przez przypadek to sie udalo. export 2 gif from cdr :)

Wiesz, chyba masz racje (nie chce mi sie teraz sprawdzic...), oczywiscie
dla GIF89. Mimo to, rzadko sie zdarza, zeby komus pasowal akurat kolor zerowy
jako transparent. Zamiast takiej protezy lepiej sciagnac odpowiedni
programik.

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |