Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:38:39 MET

adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl napisal(-a) :
> W pracy mam tylko modem 2400 a w Centum jest VAX z VMS
> SLIP ? PPP ? w Lodzi o tym nie slyszeli
A po co od razu SLIP czy PPP? Zwykly terminal nie wystarczy?
> znam tylko Pascala a C++ ucze sie
p2c. A poza tym nie ma to jak uczyc sie na GNU (gdzie znajdziesz tyle src???)
> obiecali mi telefon za 2 lata
A NATO za 10. Ale i tak nalezy o tym myslec i cos robic.
> jw.
J.w. Chociaz w swietle nowego cennika to moze przesadzam ?

> mam Gravisa, w DOSie tez to idzie
Jasne ze tak. Ale nie chodzi o to gdzie co mozna (Spectrumna tez odtwarzala
"dzwieki"), tylko co sie robi pod Linux.
> nie lubie DOOM'a wole Civilization
To puszczasz DOSEMU i grasz. A ze w tle 10 facetow ircuje, 11-ty ftpuje
nastepne jpg, 12-ty czyta newsy ...
> nic nie musze emulowac
Slusznie. Jak juz pracowac na sp... systemie to tylko na lecacym na morde od
razu wraz z komputerem.

> jak zalatwi nas cos w DOOMie to wielozadaniowsc wiele nie
> pomoze

Podobno nie lubisz DOOMa ....

> co mozna robic innego, bo juto umuslny przywiezie z Warsiawy
> plytki z Linuxem ?

Wiesz, jak mamy Ciebie przekonywac a Ty za wszelka cene nie chcesz sie
przekonac to juz lepiej zainstaluj sobie Win95 (to nie znaczy ze palam jakas
nienawiscia do Ciebie) i trzymaj sie dobrze.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>