Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl
Data: Tue 12 Dec 1995 - 22:28:35 MET

> -czytanie poczty
   W pracy mam tylko modem 2400 a w Centum jest VAX z VMS
   SLIP ? PPP ? w Lodzi o tym nie slyszeli
> -czytanie newsow (lokalnie, w domu, offline)
> -programowanie w C++/python/perl
   znam tylko Pascala a C++ ucze sie
> -pisanie raportow/sprawozdan, stron WWW itp.
   WWW na Lodz1 ? 8)
> -komunikacja (modem)
   obiecali mi telefon za 2 lata
> -WWW, ftp, telnet, wszystkie uslugi sieciowe (ale to tylko na uczelni)
         jw.

> A z mniej powaznych:
> -odtwarzanie modulow i MIDI
     mam Gravisa, w DOSie tez to idzie
> -granie (DOOM, abuse, lizards...)
    nie lubie DOOM'a wole Civilization
> -emulowanie DOSa jak musze (Heretic, Descent...)
   nic nie musze emulowac

> .. czyli w sumie do wszystkiego. DOSa bootuje do niektorych gier.
> Oczywiscie wszystko to wielozadaniowo, bo jak inaczej. W filesystemie
     jak zalatwi nas cos w DOOMie to wielozadaniowsc wiele nie
     pomoze
> ktory nie wymaga 16kB na jeden pliczek tylko dlatego ze jest duzy, a
> odpowiednik FATu ma co 8192 bloki. itd, itd...
>
> jwr

  co mozna robic innego, bo juto umuslny przywiezie z Warsiawy
plytki z Linuxem ?

    Adas.