Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 17:44:20 MET

On Tue, 12 Dec 1995 12:50:19 +0100 Kloss wrote:

> Albo moze do czego go uzywacie?
> Bo Ja tez sobie chcialbym zainstalowac Linuxa, ale tylko jako ciekawostke;
> a tu (na tej liscie) czytam ze ciagle ktos uzywa tylko Linuxa.
>
> Kloss
>P.S
> Dodam ze na codzien uzywam komputera do pisania baz danych (Clipper, C++).

Dobrze to ujal Karpio w jednym ze swoich postingow, jednak cytowac
musze z pamieci bo to autor bardzo plodny, a nie pamietam w ktorym
thread'zie to bylo, natomiast moj PM Mail nie potrafi wyszukiwac
"po tekscie". Otoz charakteryzujac do czego mozna uzywac dany system
operacyjny, przy Linuxie powiedzial: do zabawy w powazna prace.

Ale... naprawde warto.
Cholernie wiele mozna sie przy takiej zabawie nauczyc.

Pozatym, skoro jestes programista - to dziwi mnie wogole Twoje pytanie.
Kazdy hobbysta zachowuje sie w pewnym stopniu jak biurokracja, ktorej
kazda placowka powstaje w zasadzie dla "sluzenia" a potem sie rozwija
az do momentu kiedy moze spokojnie pracowac latami nie majac zadnego
"klienta". Ja np. uzywam internetu miedzy innymi do pozyskiwania
software'u i informacji. Jaka informacja mnie najbardziej interesuje?
Wlasnie ta o samym internecie (protocols, services etc). A jaki
software sciagam? Wlasnie ten, ktory sluzy do jeszcze lepszego
poruszania sie w internecie. Pod kazdym wzgledem. Np. czy naprawde
musze miec zegar w moim komputerze ustawiony co do sekundy? Po jaka
cholere? A jednak odpowiedni programik laczy mnie codziennie z time
serverem marynarki wojennej stanow zjednoczonych i ustawia mi zegar.

:-)

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org