Re: Monitory 15''

Autor: Adam Zams (EMITER_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 18:08:16 MET

> osobiscie znam dosc dobrze monitory Daewoo. 15" to naprawde niezle
> urzadzonka, zarowno jesli chodzi o parametry, jak tez "ubajerzenie
> dodatkowe". do niewatpliwych zalet zaliczylbym wyswietlacz
> cieklokrystaliczny i fakt, ze sprzedaje je jtt - nie bedzie problemow z
> ew. servisem (chociaz ja uzywam takiego monitora ponad rok, i jak na
> razie nic sie nie przydymilo...). jakosc obrazu bardzo dobra, parametry
> jeszcze lepsze, LR NI (MPR2 i takie tam - ja sie na tym nie znam ;)) ),
> DPMS (windoze moga programowo wylaczyc monitor) itd, itd.
>
> karpio

Daewoo 15" z cieklokrystalicznym wyswietlaczem ?
Taki wynalazek byl tylko w 21"
15"-ki maja OSD i to dopiero od marca 1995 (a wiec nie od roku).
Natomiast najnowsze 15"-ki DAEWOO (te z X-XI'95) sa ponadto Plug&Play.

P.S.
W Polsce dystrybutorem DAEWOO jest takze Wolexim - Bydgoszcz.
Natomiast jesli chodzi o serwis, to rzeczywiscie naprawa Daewoo w
JTT nie trwa dluzej niz 3-5 dni (od chwili dostarczenia do WROCLAWIA,
a nie do dealera)