Re: "Okrgy" GIF ?

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 16:23:53 MET

Andrzej Bort napisal:
> Marcin Piaskowski (zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl) (Marcin Piaskowski) wrote:
> --> No swietnie! Ale jakim programem tak obrobic gif'a ???
> --> Czy jest moze taki programik pod unix'a ???
>
> bardzo prosty program giftrans. Podaje mu sie parametry z linii komend, a
> wyjscie kieruje do pliku, i juz masz GIF89 z przezroczystym tlem.

Poza tym na pewno robi to popularny Lview Pro. Mozna go znalezc, zdaje
sie w wersjach 16-to i 32-bitowych. Archiwum lviewp1b.zip albo jakos tak.
Ja go lubie, ale moze jest cos lepszego?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |