Re: mam dosyc

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 20:37:23 MET

>From: "Pawel Katarzynski" <Pawel.Katarzynski_at_opol.gazeta.pl>
>Subject: mam dosyc

>.UNSUBSCRIBE karpio

interesujace metody stosuja panowie z bzdety wybiorczej... sorry
chlopaki, ale teraz chyba nie musze tlumaczyc dlaczego was nie lubie :)

poza tym, jesli uwazacie, ze cos jest nie tak mozna o tym powiedziec, np.
prywatnym mailem, a nie stosowac podobne widocznym wyzej chamskie
zabiegi...

to tyle co mialem, nie bede uscislal moze dlaczego mi sie gazwyb nie
podoba, bo jeszcze mnie do sadu podadza jak beda musieli naklad zmiejszyc
:)

pozdrowka
karpio