Re: mam dosyc

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 21:00:20 MET

Pawel Katarzynski napisal(-a) :
> Date: Mon, 11 Dec 1995 20:17:12 +0100
> From: "Pawel Katarzynski" <Pawel.Katarzynski_at_opol.gazeta.pl>
> Subject: mam dosyc
>
> .UNSUBSCRIBE karpio

Ja bardzo przepraszam ale jesli PANU sie nie podoba profil listy to nikt
PANU nie kaze jej czytac. Jesli tak ma wygladac pomyslowosc niektorych
(NIEKTORYCH) pracownikow GW to ja przepraszam.
Pragne rowniez zwrocic uwage na nieprawdopodobna aktywnosc niektorych osob,
co jak rozumiem, upowaznia je do wydawania takich sadow.

GRATULUJE pomyslowosci.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>