Re: Monitory 15''

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 15:49:57 MET

Marcin Mrowieck napisal:
> @elpis.sgh.waw.pl wrote:
> : Zamierzam kupic nowy monitor w granicach ok.1000zl
> : Czy moglibyscie polecic mi jakas marke - slyszalem ze niezle ( w tej
>
> Ja kupilem MAG-a 15DXF za ok 10 -12 mln i jestem z niego zadowolony.
> Mozna je kupic w Vobisie (Windows 95 ma je w swojej liscie)
> Gdy szukalem monitora sporo osob twierdzilo ze MAG-i uzywane sa
> przez CAD-owcow
> Te same osoby twierdzily ze Samsungi itd to to samo tylko pod inna nazwa

Ja z kolei mam Daewoo 1502B. Nie jest to moze ideal, ale dla mnie wystarczy.
Kineskop w porzadku (mozna by sie czepiac, ale to by bylo
zwyczajne marudzenie), ladny kontrast, zbieznosc calkiem OK. Ma 64kHz
odchylania, OSD, maske inwarowa i inne takie w sumie standardowe dla 15-tek
rzeczy. Obecnie kosztuje cos w okolicach 1100 zl.

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |