Re: Monitory 15''

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 16:48:51 MET

Marcin Wilk napisal (-a) :

> Ja z kolei mam Daewoo 1502B. Nie jest to moze ideal, ale dla mnie wystarczy.
> Kineskop w porzadku (mozna by sie czepiac, ale to by bylo
> zwyczajne marudzenie), ladny kontrast, zbieznosc calkiem OK. Ma 64kHz
> odchylania, OSD, maske inwarowa i inne takie w sumie standardowe dla 15-tek
> rzeczy. Obecnie kosztuje cos w okolicach 1100 zl.

Ja mam Smile-a CA-1506 (15" plaski,prostokatny,antyodblaskowy,antystatyczny
kinol).Parametry:30-64kHz,50-90Hz,80MHz,0.28mm,1280x1024NI(60Hz).Monitor nie
posiada zadnych galek do krecenia, wszystkie regulacje wybierane z menu na
cieklokrystalicznym wyswietlaczyku (dwie linie po 16 znakow) za pomaca kilku
przyciskow (w sumie z dziesiec parametrow do regulacji).Oczywiscie MPR-II i
EPA.Obraz prawie idealny, oprocz malych znieksztalcen w rogach kineskopu nie
byloby sie do czego przyczepic.Ladniejszy obraz ma chyba tylko Philips
Brilliance-15A ale jest o ponad dwie banki drozszy od Smile.Cena na gieldzie
tego monitora cos ok.1200 zl (firma Momik) z dwuletnia gwarancja.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl