Re: Pytanko o karte S3 805

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sun 10 Dec 1995 - 02:03:37 MET

Marcin Kowalik napisal:
> Pisze na ta liste pierwszy raz, ale mam nadzieje ze dobrze trafilem.
> Mam karte SVGA firmy S3 z akceleratorem 805, ale ....
> Czy jest na nia jakis programik pozwalajacy przemieszczac to co karta
> wyswietla po ekranie monitora (mialem poprzednio Tridenta 8900 i tam taki
> program byl). Ewentualnie jakie inne drivery mozna podpiac (Miro Diamond??)
> zeby rozwiazac ten problem.

Czy chodzi Ci o cos jakby CENTER.COM? Wydaje mi sie, miroCrystal 10SD
(wlasnie z S3 805 na pokladzie) ma cos takiego pod Windowszami. Po DOSem?
Nie pamietam...

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |