Re: Moralny wybor systemu operacyjnego [Bylo: WIN95]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 09 Dec 1995 - 17:02:00 MET

On Sat, 9 Dec 1995 16:19:39 +0100 Raphael Posmyk wrote:

>Karty sa rozdane miedzy NetWare i UN*X. OS/2 LAN Server'y spotyka sie
>najczesciej jako uzupelnienie do istniejacego srodowiska mainframe
>(serie RS/* i niektore AS/*). A gdzie spotkac NT ? Jak dotad najwiecej
>zastosowan NT widzialem w zakresie desktop (to sa ci, ktorzy boja sie
>UN*X'a)

Czytales wywiad z Dan'em Lautenbach'em?
Mowi tam:
   If you look at IDC's numbers -- you take applications and
   file/print servers, you put them both together -- LAN Server and OS/2
   are about a third of the market; NT is growing to almost a third of
   the market; and Novell is now a third of the market. If they don't do
   something soon, in my opinion, in two years they'll have single
   digits. I seriously believe that. There are no customers going to
   their new stuff; and they're running away from their old stuff as fast
   as they can. And both NT and OS/2 Warp/LAN [Server] are growing at the
   expense of Novell.

a przeciez ten facet
  1. wie co mowi
  2. nie moze sobie pozwolic na klamstwa gdy wypowiada opinie
     w ktorych wystepuja explicite inne firmy

>PS. Apropos weza, czy isnieja jakies rozszezenia/projekty, aby uczynic
> OS/2 systemem multiuser (cos wiecej nic PolyM/2, PM2You & Co.)

Jak komus nie wystarcza WARP Connect to kupuje OS/2 LAN Server.
(Juz wkrotce ukaze sie WARP Server - opinie o beta sa doskonale)

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org