Re: Power PC

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 18:51:31 MET

On Fri, 8 Dec 1995 17:28:46 +0100 Rafael Posmyk wrote:

>No nie mow takich rzeczy. SoftwareAG pracuje nad przeniesieniem
>technologii OLE na UN*X.

Nalezy jak najszybciej wysadzic w powietrze SoftwareAG :-)
Jeszcze tylko tego brakuje - dac M$ do lap narzedzie do integracji
ze swiatem Unix'a.

>Natomiat implementacja OpenDoc siedzi
>dosc mocno w (D)SOM - a tego uwazam za odrobine "wsteczny".

Moze sie myle, zaden ze mnie fachowiec od oprogramowania obiektowego
ale czytalem co najmniej dziesiec artykulow (w roznych czasopismach)
porownujacych OLE z OpenDoc. Wszystkie (bez wyjatku) w koncowych
wnioskach uznawaly wyzszosc zarowno funkcjonalna jak i technologiczna
OpenDoc. Podkreslano jego nowoczesnosc (wlasnie w porownaniu z OLE),
elastycznosc, latwosc dalszego rozwijania.

>A nieprawda :-) Widzialem w tym roku na CebiT'cie cala serie
>"personalow" (to juz raczej workstations). A notebooki serji
>Thinkpad ?. Chodzi na tym co prawda narazie tylko AIX.

[...]
[...]

>Teraz wiadomo dlaczego NeXT w tak krotkim czasie wypuscil na rynek
>swoj system na tyle platform :-)

Teraz wiadomo?
Ty wiedziales o tym od dawna, tyle ze nie chcialo Ci sie napisac jakiegos
artkuliku na PECET'a, bo za to Ci nie placa, w przeciwienstwie do tego
co skrobiesz dla niemieckich czasopism.
;-)))

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org