Re: Power PC

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 21:01:31 MET

In article <199512081825.TAA31021_at_malcolm.rmnet.it>
from 8 Dec 1995 19:22:28 +0100
Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> Nalezy jak najszybciej wysadzic w powietrze SoftwareAG :-)
> Jeszcze tylko tego brakuje - dac M$ do lap narzedzie do integracji
> ze swiatem Unix'a.

Oj pogniewaliby sie na Ciebie wszyscy "experci" od "SAP R/3
customizing". Jak narazie to job, ktory w branzy komputerowej
jest najbardziej platny. Ja osobiscie uwazam SAP R/X rowniez
za wsteczny i niniejszym przylanczam sie do Twojej petycji :-)

> Moze sie myle, zaden ze mnie fachowiec od oprogramowania obiektowego
> ale czytalem co najmniej dziesiec artykulow (w roznych czasopismach)
> porownujacych OLE z OpenDoc. Wszystkie (bez wyjatku) w koncowych
> wnioskach uznawaly wyzszosc zarowno funkcjonalna jak i technologiczna
> OpenDoc. Podkreslano jego nowoczesnosc (wlasnie w porownaniu z OLE),
> elastycznosc, latwosc dalszego rozwijania.

Nic przeciwko OpenDoc. Chodzilo mi w szczegolnosci o implementacje
OpenDoc pod OS/2 i AIX.

> [...]
> [...]

> Teraz wiadomo?
> Ty wiedziales o tym od dawna, tyle ze nie chcialo Ci sie napisac jakiegos
> artkuliku na PECET'a, bo za to Ci nie placa, w przeciwienstwie do tego
> co skrobiesz dla niemieckich czasopism.
> ;-)))

Grego, jestes prosie ! Rzucasz kalumnie (ku mnie) ;^>
To co skrobie do niemieckich czasopism to kwasna chala - ale
dobrze placa :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |