Re: Free Agent - o.k

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 23:37:49 MET

Ja tez do Newsow uzywam wylacznie FreeAgenta. Dorwalem go w kwietniu i
jeszcze nie zmienilem o nim zdania, ze jest bezwzglednie najlepszym
Newsreaderem dla Windows.

Jest szczegolnie dobry jesli chodzi o prace offline. Bardzo dobrze
rozwiazane sa opcje automatycznego sciagania naglowkow i tresci
konfigurowalne dla kazdej grupy z osobna.

Gdyby jeszcze bylo w nim to co jest na przyklad w News X-Press -- tam
mozna kazac sobie jeszcze przeszukiwac naglowki w celu wychwytywania
slow kluczowych i sciagac wedlug tych kluczy. Jednak X z kolei jest
denny jesli chodzi o prace offline, natomiast gdybym mial mozliwosc
pracy online za darmo, to pewnie czasem bym sie zastanawial, czy nie
skorzystac z X.

Odnosnie poczty to dla Windows faktycznie sa w praktyce tylko dwa
programiki - Eudora i Pegasus. Eudore polecam wszystkim poczatkujacym,
gdyz na pierwsze spotkanie jest przyjemniejsza w obsludze.

Z czasem jednak kazdemu sie przyda automatczne filtrowanie listow, bez
ktorego obecnie sobie zycia nie wyobrazam - tu Pegasus jest najlepszy.
Dodam, ze najnowsza (2.2) wersja wprowadza kilka dodatkow, ktorych
brak byl dla mnie strasznie denerwujacy (na przyklad w trakcie
sciagania plikow wyswietlane sa procenty, co jest bardzo przydatne jak
sie pracuje przez modem, bo czasem czlowiek na prawde nie wie, czy to
polaczenie sie urwalo, czy to list taki dlugi...

Poza tym na Pegasusa przesiadlem sie wtedy, gdy stanalem wobec
potrzeby wymiany plikow roznie zakodowanych. Nie wiem jak obecne
wersje Eudory stoja, ale te dawniejsze nie mialy np. UUencode.
(To znaczy wersje ponizej 2.0, bo za ta trzeba juz wybulic).

Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net