Re: Moralny wybor systemu operacyjnego [Bylo: WIN95]

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 18:53:25 MET

Przeczytalem dlugi i interesujacy tekst Grega na temat OS2 i Win95,
zawstydzilem sie i co dalej? Ludzie, jesli jestescie tacy pewni
swoich racji (a z argumentacji wynika, ze nie bezpodstawnie), zrobcie cos, zeby
ta wasza wiedza dotarla do przecietnego uzytkownika komputera. Jest w Polsce
kilka bardzo popularnych serwerow WWW, moze wstawic tam strony poswiecone
wadom zaletom systemow operacyjnych (przepraszam za uzycie tego slowa
wobec Win95). Moze ktos to przeczyta zanim sie wpakuje w Win95 i bedzie mogl
sie zastanowic. Ja nie mialem takiej okazji i teraz uzywam Win95. Jest
rzeczywiscie o niebo lepszy od Win3.x, ale czy gorszy od Warpa? A skad
moze to wiedziec czlowiek, ktory tego ostatniego na oczy nie widzial? Kupic i
przetestowac? W koncu jestem chemikiem a nie informatykiem i nie moge calego
swego czasu poswiecac komputerom. To jest narzedzie, a nie cel zycia.
Pozdrowienia dla komputerowych guru, z ktorych wiedzy ostatnio czesto
korzystam (ale chyba za malo)
                                                Tomek Bauer