Re: Twain driver dla Mustka.

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 18:45:45 MET

In article <4a769r$dp_at_bilbo.nask.org.pl>
from 7 Dec 1995 16:55:23 GMT
rafalr_at_mat.uni.torun.pl (Rafal Rauchflaisz) wrote:

> Mam reczny skanner Mustek 800 color ze sterownikiem Twain. Niestety
> jest on w wersji niemieckiej. Chetnie bym sobie zainstalowal wersje
> angielska (polska?). Moze ktos wie, gdzie na sieci mozna taki znalezc?

Gdzie znalezc nie wiem, ale moznaby zapuscic resource editor
(Borland Resource Workshop na ten przyklad) i pozmieniac
zawartosc tabeli stringow :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |