Re: CDROM pod NW Lite

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 18:34:33 MET

Grzegorz Szyszlo writes

> moze sprobuj ftp://ftp.novell.com , a potem nie pamietam, chyba
> katalog clients . tam sa archiwa, z nowymi wersjami vlm.exe i *.vlm.
> sprobuj je podmienic.
> druga sprawa, sprobuj ladowac cache dysku raz przed, a raz po
> ladowaniu driverow sieci (konkretnie vlm.exe). to moze przyniesc roznice.
> ja uzywam ncache2 z nu8 do buforowania. wypadl najlepiej.
> przy instalacji personal pod zadnym pozorem nie deklaruj ze chcesz z cache.
> jesli to zrobisz, a potem wyremujesz cache, masz duze szanse na powtorke
> instalacji :) (ktora i tak jest prostacka, gora 10 min.).

> [...]
 Ja mam NW Lite, wiec wogole nie mam vlm'ow. Moze powinienem uzyc ?
Ale boje sie ze zabierze mi wiecej pamieci konwencjonalnej.
NCache i wszystkie inne programy cacheujace powywalalem, bo chodzily
mi pod siecia niestabilnie. Sprobuje jeszcze z buforami, tylko musze
znalezc gdzie sie to ustawia.

     Seweryn