Re: Szukam ONTRACK 7.0

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 02:30:31 MET

On Mon, 4 Dec 1995 20:51:27 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Eeeee, a czy to nie jest przypadkiem platne ? Wiem za za darmo (tzn. cena
>wliczona w cene) mozna dostac z WD. A poza tym to jaka wersja dysku (moze i
>sam DM sie nie rozni, ale dlaczego pisza ze jest dedykowany ?

Rzeczywiscie - dedykowany.
Ja go dostalem razem z moim Maxtorem
i pozwolil sie uzywac na innych Maxtorach
ale odmawial wspolpracy z IBM'em i WD (na tych dwu probowalem)
czyli sprawdza firme, ale juz nie numer seryjny czy np. pojemnosc

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org