Re: CDROM pod NW Lite

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 11:13:17 MET

Grzegorz Szyszlo writes

> niestety nie wiem. ja mam CD ATAPI , i dziala bez klopotu. ale to z Personal
> NW. novell juz dawno sie wycofal z lite na zecz personal. ale jak dzis
> przeczytalem, personal tez poszedl do worka na zecz netware dos .
>
> ps: dla HDD przez siec jakie transfery uzyskujesz ?
> mi na 33MHz czyta z obcego komputera 250 pisze 300 KB/s .
> w druga strone bardzo podobnie.
> --

 Probowalem zmierzyc te transfery, aby Ci odpowiedziec. Uzylem do tego
Norton Utilities 8.0. I coz w jedna strone bylo troche ponizej 100 kB/s
a w druga NU80 sie po prostu wiesza na pomiarze transferu sieciowego.
Coz, chyba jednak cos jest nie w porzadku z ta moja siecia ( powiedzmy
siatka, sa to tylko dwa komputery 486DX2-66 z plyta Asus i 586-60 z
plyta Intela, dyski Maxtor 7540AV i Caviar WD 340MB )

   Pozdrawiam

      Seweryn