Re: Znaki specjalne w fontach

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 18:43:30 MET

slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz Slodkowicz) wrote:
>W edytorze (np. Word, Wperfect) uzyj polecenia insert symbol
>albo uruchom programik z grupy Acesories (taka ikonka z klawiatura... nie
>pamietam....)
> Tomek
>--
> Tomasz Slodkowicz Institute of Computer Science
> Jagiellonian University, Cracow, Poland
> e-mail: slodki_at_ii.uj.edu.pl
> www : http://www.ii.uj.edu.pl/pl-none/~slodki

Programik Map Character. ikona w ksztalcie jednego klawisza,
ale mi bardziej przypomona kawalek kostki z szarej plasteliny :))
wybierasz sobie tam font, mozesz stukac w znaki - jest dostepna
cala paleta. wybrane znaki mozesz kopiowac do clipboard. co ciekawe,
pod spodem pokazuje sekwencje klawiszy jakiej nalezy uzyc by wpisac
dany znaczek :)

--
                          oOOo