Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 09:30:46 MET

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> kiedy? ja mowie o tym co jest teraz, co bedzie to prorokowac nie bede, bo
> wszyscy wiemy co z tego wychodzi. a teoretyzowanie takze do niczego nie
> prowadzi, wiec proponowalbym, nie filozofowac bez potrzeby, zwlaszcza
> opowiadajac tego typu glupstwa ;)

Po pierwsze nie opowiadam glupstw bo wiem kiedy bedzie i za ile (patrz
nizej), a po drugie wiem co to za procesor i jakie sa jego osiagi wiec nie
musze prorokowac i teoretyzowac na jego temat.

> qrcze - obejrzyj cennik TCHa :), albo przejrzyj materialy informacyjne od
> Intela (w redakcji sporo ich mamy). moje ceny byly prawdziwe i prawdiziwe
> jest co ja napisalem...

Ja pracuje w TCH i wiem najlepiej co ile kosztuje, ile bedzie kosztowalo i
kiedy bedzie.Radze zagladac do naszego cennika czesciej niz raz na miesiac
bo ceny spadaja srednio raz w tygodniu.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl