Re: Sector not found

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 10:26:43 MET

Janusz Sklorz writes

> Czy to dzieje sie tylko na jednym komputerze czy tez na innych
> (dyskietka czy komputer?)
> uchronila sie
> Nie rob tego. Nawet kot tego nie wytrzyma.
> --
> Pozdrowienia.
>
> Janusz

  Po dalszych badaniach musze przyznac, ze dyskietka jest chyba niewinna.
Na kilku innych dyskietkach mam to samo, wiec podejrzewam, ze padl naped.
Natomiast nadal pozostaje aktualne pytanie: dlaczego diagnostyka dziala
100% dobrze, a jednak przy transmisji sie sypie ?

  Dziekuje za pozdrowienia i pozdrawiam rowniez

       Seweryn