Re: Enhanced IDE kontra ATA-2

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 20:54:02 MET

Gregorio Kus napisal(-a) :
> Kiedy sie uzywa "na calego" jakiegos systemu z prawdziwym
> multitaskingiem (Unix, OS/2, WinNT) nietrudno przekonac sie,
> ze te 4MB/s przewagi transfert rate jakie daje EIDE zdaje sie
> psu na bude w porownaniu z korzysciami jakie daje SCSI.
> Pozatym dyski SCSI 10MB/s istnieja a EIDE 14MB/s to tylko
> standard, jeszcze przez nikogo nie zrealizowany
> (chyba ze mam nieswieze wiadomosci).

Za swieze. Jesli ktos oswiadczy ze osiagnie wynik klasy np. 7MB na
kontrolerze IDE to bede szczesliwy. Dodam ze nie chodzi tutaj o test klasy
CoreTest (i duuuuuuzy cache, po test dostepu do pamieci RAM to ja sam moge
zrobic), ale jakis normalny (np. przeczytanie calego dysku, nawet liniowe,
niech tam).

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>