Re: Enhanced IDE kontra ATA-2

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 12:26:50 MET

In article <49l3vr$dri_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
from 30 Nov 1995 20:25:31 GMT
lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

> ... Cos na pewno bedzie dzialac zle.

Niewierny Tomasz :-)

> Niestety, rozwoj sprzetu od wielu lat idzie w kierunku odsuniecia
> czlowieka jak najdalej.

To prawda, ale to jedyna droga aby komputery "zbladzily pod strzechy".

> Niby nic trudnego - najpierw startuje BIOS, potem instaluja sie biosy
> sterownikow, a potem Bios odpala INT 19. kontroler SCSI i tak go
> prejmuje na wypadek jak nie ma dysku IDE. To co szkodzi dodac
> odpowiednia opcje w ROM.

Jasne, ale o ile wiem BIOS jest standaryzowany. To zarem z jeszcze
niezbyt duzym rozpowszechnieniem SCSI powoduje, ze zaden producent
nie podejmuje takich krokow :-(

Rafal

P.S Troche Ci sie za duzo wyslalo :-?

> [ cala masa nie do mnie ]

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |