Re: ASUS a PCI 2.10

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 20:05:24 MET

Rafal Posmyk napisal(-a) :
> No to ja pytam sie po jakiego konia cos innego. Jezeli juz
> multipleksowane, to wystarcza obecne sloty (32bit). Po co odwracac ?
> Znowu rewolucja ?
>
> Rafal

Moze tak dwa grosze ode mnie.
W takim dokumencie n/t hardware bylo napisane ze karty aktualnie uzywane
(klasyczne pci) to sa kart 5v, karty o odwrotnym ulozeniu wyciecia to 3.3v,
natomiast takie gdzie sa dwa wyciecia to tzw. universalne.

Moze i nie na temat, ale tak musialem to powiedziec ....

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>