Re: ASUS a PCI 2.10

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 03 Dec 1995 - 11:04:04 MET

Rafal Posmyk napisal(-a) :
> Hm, co ja na to ... Co do laczy 3,3V moge jeszcze zrozumiec. Nowsze
> karty uzywaja, nowsze plyty maja (np. ASUS P/I-P55TP4XE). Ale z tym
> "odwrotnie" to mi sie nie chce wierzyc. Moze wreszcie PCI karty
> maja normalnie przykrecona blache (do mocowania w chasse) ?
> Bo jezeli nie to moze sie zrobic taki balagan jak swego czasu
> z IBM MCA.

        Pojecie odwroconego slotu, ma znaczyc ze wyciecie kontrolne ktore
na starych kontrolerach/slotach pci znajdowalo sie w glebi plyty, teraz
znajduje sie blizej jej kranca. To ma byc sprzetowe zabezpieczenie miedzy
kartami 3.3 i 5V. Karty mogace pracowac na obu napieciach beda posiadac dwa
wciecia, podobnie jak sloty pci ktore moga pracowac z roznymi kartami
_nie_beda_ mialy _zadnych_ wystepow.
        Ja tego nie wymyslilem, ale przeczytalem w takim dobrym kawalku info,
chodzil kiedys na comp.sys.ibm.pc.hardware

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>