Re: Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 16:01:23 MET

Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: ADAX to jest w dalszym ciagu najgorszy CHLAM, porownac go mozna jedynie z
: [...]
:
: 1.Adax pentium 75 , karta intel etherexpress pro PCI 10MB 90 minut
: 2.Compaq Prolinea 486 DX 66Mhz intel etherexpres pro PCI 10 MB 35 minut
:
Cos dziwnego. Na pewno wszystko bylo dobrze pokonfigurowane?
ADAX'y nie sa takie zle - podejrzewam ze 30% komputerow w kraju jest
zlozona z tych samych czesci co adax'y. Moze tylko skladacze lepsi.
A ostatnimi czasy chlopaki o jakosc zaczynaja dbac.

: 5 pentiumow from adax - 5 roznych konfiguracji - i to w jednej dostawie:)(((

Miales pecha. Typowo jest raczej 4+1 :-) (niestety naprawde -
szlyszalem dealera w serwisie - "dostarczam 4 komputery, na jednym
program nie dziala, zagladamy - inna plyta glowna, a przeciez 4 kolejne
bralem")

: Nie lubie opsimusa, ale jak komus mialbym polecac to "mniejszym zlem"
: jest opsimus.

Zalezy do czego. Wolisz miec 5 roznych komputerow, czy 5 jednakowych, ale
bez cache? (adaxy jednak w cache sa wyposazane - no coz - porzadny tajwan)

W sumie, obecnie nie jestem pewnien, czy lepsze sa jednakowe komputery, czy
nie. Wyobraz sobie, ze cos Ci nie dziala, a pod reka masz 10 komputerow.
Identycznych. Szukaj wiatru w polu.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |