Re: Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 12:15:07 MET

On 1 Dec 1995, Jarek Lis wrote:

> Jacek Kijewski (mms002_at_loqi11.elka.pg.gda.pl) wrote:
> : > Jacek> Ma toto pewna wade: jest od Vobisa.
> : > Dlaczego to jest wada?
> : Przegladalem kiedys szczegolowe parametry takiego sprzetu. 486 DX2 66
> : byl bez cache'a (doplata iles tam...), monitor plamka.38 (doplata do
> : lepszego...), SVGA 512kB Trident ("Specjalnie do pracy w Windows",
> : doplata do lepszej), itd.
> : Ja osobiscie omijam szerokim lukiem: Vobis, Escom, Optimus, Datacom.
> : Troche powazania mam dla Adaxow, Inwarow i paru innych.

> [...]

ADAX to jest w dalszym ciagu najgorszy CHLAM, porownac go mozna jedynie z
warszawskimi ZEBRAMI (tak pisalo na obudowie). Tydzien temu podlaczalem 4
adaxy do sieci pentiumy 75, ponizej krytyki tam doskonale zrealizowano
funkcje PnP - w calym tego skrotu negatywnym znaczeniu, mniej klopotow
bylo z instalacja windos-a 7.0 lub jak kto woli windoze95. Karty nie
chcialy wspopracowac, zwykly compaq 66 Mhz wykonywal 2 razy szybciej
zadanka w sieci niz adax.
Przyklad jeden test, generowanie raportu o splatach:

1.Adax pentium 75 , karta intel etherexpress pro PCI 10MB 90 minut
2.Compaq Prolinea 486 DX 66Mhz intel etherexpres pro PCI 10 MB 35 minut

Testy wykonano naprzemiennie 3x wyniki powtorzyly sie:(((

a stacje compaqa to nie sa wydolnosciowe orly:((((

W jednym z pentiumow sprawdzalismy 6 kart zanim dalo sie jakas dobrac,
pozstale pracowaly poprawnie w innych komputerach.

5 pentiumow from adax - 5 roznych konfiguracji - i to w jednej dostawie:)(((

Nie lubie opsimusa, ale jak komus mialbym polecac to "mniejszym zlem"
jest opsimus.

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #