NexGen?

Autor: (no email)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 15:58:29 MET

przymierzam sie do kupna komputera. Po przeczytaniu tego co sie ostanio pisze na tej liscie wychodzi, ze nie nalezy kupowac zadnego - nikt dobrych nie robi ( aja jestem za kiepski w te klocki, zeby samemu zlozyc). W pracy mam Optimusa 486 i od blisko trzech lat chodzi bez zarzutu. Wiec moze jednak...? A teraz pytanie. Optimusowski NexGen 5x86 wyglada rozsadnie (zwlaszcza cena), ale czt ktos wie, czy ten procesor bedzie mozna wymienic na pojawiajacy sie wlasnie 6x86 (tegoz NexGena), czy tez trzeba wywalic stara plyte i kupic nowa? Tomek