Re: Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 11:42:09 MET

Jacek Kijewski (mms002_at_loqi11.elka.pg.gda.pl) wrote:
: > Jacek> Ma toto pewna wade: jest od Vobisa.
: > Dlaczego to jest wada?
: Przegladalem kiedys szczegolowe parametry takiego sprzetu. 486 DX2 66
: byl bez cache'a (doplata iles tam...), monitor plamka.38 (doplata do
: lepszego...), SVGA 512kB Trident ("Specjalnie do pracy w Windows",
: doplata do lepszej), itd.
: Ja osobiscie omijam szerokim lukiem: Vobis, Escom, Optimus, Datacom.
: Troche powazania mam dla Adaxow, Inwarow i paru innych.

Adax? To kiedys byl najgorszy chlam, do ktorego wpychano rzeczy ktorych nie
potrafil sprzedac dealerom. Teraz jest duzo lepiej, no i dzialaja takie
rzeczy jak oem software, ladne pudelko, reklama 'firmowego' komputera.
Ale to nadal jest skladak - co chyba jest jego najwieksza zaleta.
Adax jest 'normalnym' komputerem, w odroznieniu od naprawde firmowych.

: > Jacek> P.S. Czemu sam skladac nie bedziesz?
: > Na przyklad dlatego, ze boje sie pradu 8-)
: Sie nie przejmuj, nie pokopie. A komputer bedziesz mial dokladnie taki,
: jaki sam wymyslisz.

Ale bedzie Cie to kosztowalo wiecej zdrowia i uzerania sie, niz zakup
gotowego. Pieniedzy chyba tez.
: * Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *

No wlasnie, jak sie to robi masowo, to skladanie wychodzi, a jak robisz
jedna sztuke, to sie zaczyna bal.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |