Re: CD startuje jak krew z nosa...

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 07:17:40 MET

ufprzygo_at_jetta (Witold Przygoda) wrote:

>Moze ktos ma pomysl, co bym mogl zrobic, zeby przy starcie komputera
>nie patrzec prawie przez minute jak sie driver do CD laduje?

Nie znam dokladnie tego drivera, ale wiem, ze niektore
przy bootowaniu wykonuja jakies testy.
Zorientuj sie, czy nie istnieja jakies parametry do wpisania
po nazwie drivera, zeby z testow zrezygnowac.

                                Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *