Postep techiczny przyczyna klopotow!

Autor: Marcin Alfut (reksio!d0287ma_at_reksio.pb.bialystok.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 23:20:16 MET

Siemanko!

Mam problemo!

Otorz... Niedawno padla mi barzo dobra stara plyta 386DX/40. Byla naprawde
doskonala, wieszala mi sie gora raz na kwartal (no moze na miesiaac)
i dzialalo na niej wszystko co bym nie zapuscil! (Win95, Delphi, karta
skanera, karta LANtastic'a NE2000, i dwie karty IO) Wszystko razem dzialalo
i sie nie klopocilo!

Plyta padla po 5 latach uzywania (prawie non stop) i kupilem bezzwlocznie
plyte Intel'a to taka jak to mowia 'standardowa' i procesor AMD 486DX2/80
i sie zaczelo!

Wiesza sie 5 razy dziennie przy byle Win 3.11, a jak wloze karte sieciowa
(oryginalna LANtastic'a NE2000) to od reki trace port LPT1, a oprogramowanie
sieciowe pracuje wadliwie!

Delphi nie ma zamiaru kompilowac project'ow, a w ogole to 32-bit dostep
do dysku kaszani twardziela co 20 reset (za 21 jest wszystko OK!!!)

Chyba sie zdenerwowalem troche i bez cienia nadzieii pojde do firmy
i kaze sobie to wymienic... :(

Watpie w domniemane zalety nastepnej plyty i marze o starym dobrym XT,
ktory byl niezawodny! i jeden egzeplarz stoi jeszcze u mnie w pokoju
z karta sieciowa i robi jako inteligentna koncowka :)

Pozdrawiam ------------------------ ALF

Marcin Alfut ............................. d0287ma_at_reksio.pb.bialystok.edu.pl