Re: CD startuje jak krew z nosa...

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 19:45:03 MET

Witold Przygoda napisal:
> Aztechow). Moj problem polega na tym, ze owe CD boot-uje sie
> (i to w momencie wlasnie czytania tego drivera) przez ok. 40 sek -
> u 2 innych kolegow to samo CD zachowuje sie normalnie, tzn. startuje
> szybko. Mam to zamontowane do plyty Intela z Pentium 90, na jednym
> kablu z HDD (ale w setupie oczywisce mam tylko 1 dysk HD "installed").

A jak sie Twoj CD zachowuje na drugim kablu? Slyszalem od klientow, ze na
niektorych plytach ma znaczenie ustawienie zworek (master albo single) -
na obu chodzi, tylko roznie dlugo czeka.

Poza tym jesli chodzi o plyty Intel Zappa, to jest taka wersja BIOSa,
ktora czeka na dyski 31 sekund i nie da sie tego skrocic. Ale to chyba
nie jest ten Twoj problem.

Pozdrawiam

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |